missjc

Direktlänk till inlägg 11 december 2016

Nervositet av att bo själv.

Av Jussi C - 11 december 2016 00:18

Hejsan. Nu är lilla jag här med ett sånt där förlåt inlägg igen, men jag har haft en stressig vecka och inte mått toppen och då glömmer jag av er så förlåt.

Iallafall, det som jag är mest stressad över just nu är att på Onsdag så kommer jag flytta till min brors lägenhet då han och hans flickvän åker till Thailand på Torsdag, och kommer hem den 10 januari. Så under de veckor dem är borta ska jag bo i deras lägenhet och vara hundvakt åt deras hund Valle, en chiauaua som är folk ilsken. Han går bara ihop med vissa och har varit så sedan han vart en liten valp.. Men mot mig är han världens goaste hund.
Men jag är så nervös för det betyder ju faktiskt att jag ska bo själv i tre veckor och det blir ju verkligen en test på vuxen livet. Jag kommer behöva handla, tvätta, laga all mat själv och detta gör mig nervös för jag är så rädd för att inte klara det, men samtidigt är jag jätte taggad på att visa för alla att jag klarar mig själv och är redo för att flytta hem ifrån.
Så detta ser jag som ett jätte spännande och skrämmande uppgift. Och jag ska försöka låta er hänga med på allt om hur det går och så.

Så nu vet ni hur det ligger till. Är detta något som ni vill att jag ska blogga om? Har ni några förslag på vad jag ska skriva om? Isåfall kommentera jätte gärna.

Annars så ligger jag i sängen och ska försöka sova nu, min pojkvän är ute och är chaufför så han kommer hem sent. Så imorgon kommer det bli en slö dag och även packa resterande jag inte packat än.

Bilden är på min brors hund. Min lilla goa Valle.

Hoppas ni alla mår jätte bra så hörs vi snart igen. Puss och kram!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jussi C - 3 januari 2017 11:22


Hej, hur är det med er? Med mig är det helt okej, om man bortser från snuvan och hostan. Idag så ska jag hjälpa mormor med lite grejer, och sen ska jag även till arcus. Så det är vad som står på schemat idag. :) Vad ska ni göra idag? ...

Av Jussi C - 2 januari 2017 10:40


Godmorgon på er allesammans! Hoppas allt är super bra med er och att ni fick ett riktigt bra avslut på 2016 och en grym start på 2017. Min nyår firades med min bästa vän S, och sen träffade jag min älskling innan jag gick upp till Valle och gjorde ho...

Av Jussi C - 31 december 2016 19:31

Hejsan hoppsan! Nu är Det nyår och ikväll klockan 12 skålar vi in det nya året. Mys! Här kommer lite bilder från mitt 2016. ...

Av Jussi C - 27 december 2016 09:33


Hejsan Hoppsan på er alla fina. Hur är det med er? Hur har eran julhelg vart? Min julafton vart helt okej, den kunde varit bättre eftersom tomten även hade med sig en väldigt speciell julklapp. Nämligen 39 graders feber och hosta till mig. Så und...

Av Jussi C - 24 december 2016 09:24

Hejsan Hoppsan! Hoppas ni alla mår super bra och kommer ha en riktigt härlig jul! Idag så ska jag ut till min mamma och hennes man och fira jul där, men min pojkvän och med min ingifta brors familj. Mys. Så jag ska snart bege mig in i duschen och gör...

Presentation


Hej.Jag är en tjej på 19 år som kallas för Jussi. I denna bloggen kommer ni få följa mig & min vardag och allt som hör till det.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards