missjc

Alla inlägg den 24 december 2016

Av Jussi C - 24 december 2016 09:24

Hejsan Hoppsan! Hoppas ni alla mår super bra och kommer ha en riktigt härlig jul! Idag så ska jag ut till min mamma och hennes man och fira jul där, men min pojkvän och med min ingifta brors familj. Mys. Så jag ska snart bege mig in i duschen och göra mig iordning för julen. Men först ska jag slå in resterande paket. Har ungefär fyra kvar. Yey !! Tycker det är jätte kul att slå in paket och få ge bort dem och de glädjen i dem som får saker.
Sen tycker jag att det är så kul när barnen får alla julklappar och se deras glädje. Älskar julen men har inte riktigt jul känsla i år men hoppas det ändras idag.
Igår var vi hos min lilla N och gav henne hennes julklappar. Och hon fick allt öppna några igår, och hon blev så glad, lilla prinssesan. <3

Hoppas ni alla har det super bra och får en riktigt god jul!

Presentation


Hej.Jag är en tjej på 19 år som kallas för Jussi. I denna bloggen kommer ni få följa mig & min vardag och allt som hör till det.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards