missjc

Alla inlägg den 11 december 2016

Av Jussi C - 11 december 2016 22:47

Godkväll på er finisar!
Just nu ligger jag och Elvis i sängen och ska snart lägga undan mobilen för några timmars sömn. Idag har jag inte gjort speciellt mycket alls. Har sovit, myst med N och Elvis, packat det som ska med till Broder på Onsdag.

Men nu ska jag sätta på musik och sen ska jag sova... Så hoppas ni haft en jätte bra och mysig söndag.
Puss och kram.?

Av Jussi C - 11 december 2016 11:51

Halloj! Jag hade tänkt att vänta med frukosten tills N vaknat men han sover fortfarande så jag gjorde iordning frukost-lunch till mig själv. Fick bli två smörgåsar med stekt ägg, mums. Ska visa hur man gör just de mackorna för er i ett senare inlägg. :)
Så nu ska jag gå upp och försöka packa utan å väcka honom. Haha wish me good luck! :p

Av Jussi C - 11 december 2016 08:56

Godmorgon alla härliga läsare. Hur mår ni?
Jag vaknade för en liten stund sen och kände "idag är det en bra dag". N ligger fortfarande och sover och tills han vaknat kan ju jag inte riktig göra något i mitt rum för jag vill inte riskera att väcka honom så jag ska ligga och dra mig i sängen en stund till och sen ska jag börja ta mig upp och göra mig iordning för denna dagen. :)




Hoppas du får en toppen dag, å glöm inte att just du som läser detta är grym!

Av Jussi C - 11 december 2016 00:18

Hejsan. Nu är lilla jag här med ett sånt där förlåt inlägg igen, men jag har haft en stressig vecka och inte mått toppen och då glömmer jag av er så förlåt.

Iallafall, det som jag är mest stressad över just nu är att på Onsdag så kommer jag flytta till min brors lägenhet då han och hans flickvän åker till Thailand på Torsdag, och kommer hem den 10 januari. Så under de veckor dem är borta ska jag bo i deras lägenhet och vara hundvakt åt deras hund Valle, en chiauaua som är folk ilsken. Han går bara ihop med vissa och har varit så sedan han vart en liten valp.. Men mot mig är han världens goaste hund.
Men jag är så nervös för det betyder ju faktiskt att jag ska bo själv i tre veckor och det blir ju verkligen en test på vuxen livet. Jag kommer behöva handla, tvätta, laga all mat själv och detta gör mig nervös för jag är så rädd för att inte klara det, men samtidigt är jag jätte taggad på att visa för alla att jag klarar mig själv och är redo för att flytta hem ifrån.
Så detta ser jag som ett jätte spännande och skrämmande uppgift. Och jag ska försöka låta er hänga med på allt om hur det går och så.

Så nu vet ni hur det ligger till. Är detta något som ni vill att jag ska blogga om? Har ni några förslag på vad jag ska skriva om? Isåfall kommentera jätte gärna.

Annars så ligger jag i sängen och ska försöka sova nu, min pojkvän är ute och är chaufför så han kommer hem sent. Så imorgon kommer det bli en slö dag och även packa resterande jag inte packat än.

Bilden är på min brors hund. Min lilla goa Valle.

Hoppas ni alla mår jätte bra så hörs vi snart igen. Puss och kram!

Presentation


Hej.Jag är en tjej på 19 år som kallas för Jussi. I denna bloggen kommer ni få följa mig & min vardag och allt som hör till det.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards